11 תשובות
49 זה יחסי.
יכול להיות שאת ממש נמוכה וזה בסדר יחסית לגובה שלך ומבנה הגוף.
במידה ואת רזה יותר מהמשקל שבו את אמורה להיות, זה מוריד כמה נקודות.
יכול להיות שאת ממש נמוכה וזה בסדר יחסית לגובה שלך ומבנה הגוף.
במידה ואת רזה יותר מהמשקל שבו את אמורה להיות, זה מוריד כמה נקודות.
פשוט תשתי ליטר מים ששוקלים אותך ותהיי 51.
תרזי עוד קצת ולא יגייסו אותך. *מומלץ*
שואל השאלה:
אני לא ממש ממש נמוכה, אבל אני בדיוק על הגבול של תת משקל ומשקל תקין, ז"א נוטה קצת לתת
אני לא ממש ממש נמוכה, אבל אני בדיוק על הגבול של תת משקל ומשקל תקין, ז"א נוטה קצת לתת
אנונימית
מורידים יחסית די הרבה.. לדעתי זה תלוי גם בכמה זה נמוך מ50.. אבל פרופיל 97 לא יהיה לך..
שואל השאלה:
שיט.
תודה
שיט.
תודה
אנונימית
לפני השקילה את יכולה לשתות 2 ליטר מים, שיעלו לך את המשקל
שואל השאלה:
אני מפחדת שזה לא מסוכן וכאלה
אני מפחדת שזה לא מסוכן וכאלה
אנונימית
זה לא משנה אם את 49 ושזה רק קילו אחד - אם את מתחת ל 50 הצבא אוטומטי מוריד ל 64.
הם לא מתחשבים גם בגובה ומבנה גוף.
ו
הם לא מתחשבים גם בגובה ומבנה גוף.
ו
מניסיון לפני כמה חודשים עברתי צו ראשון ובגלל שאני לא שוקלת 50 זה ישר יורד ל64
אבל תראי תמיד אפשר לערער על הפרופיל אם את רוצה משהו קרבי או משהו שדורש פרופיל גבוה
אבל תראי תמיד אפשר לערער על הפרופיל אם את רוצה משהו קרבי או משהו שדורש פרופיל גבוה
זה צבא. חוק זה חוק.
49 זה קטן מ50.
אז כן יורידו
49 זה קטן מ50.
אז כן יורידו
באותו הנושא: