5 תשובות
םעמיים
בוקר וערב לפני השינה.. אבל תדאגי שזה לא מייבש לך את הפנים ועדיף שזה יהיה סבון מבית מרקחת.. אני משתמשת בסבון הזה והוא עושה פלאים! הוא שלך garmier skun naturals הוא בקבוק ירוק שקוף כזה וקניתי אותו בסופר.. הוא מעולה לכל סוגי העור וזה לא סבון זה כמו תרחיץ כזה משהו מעולה.. יאלה בהצלחה:)
רצוי בוקר וערב.
עדיף פעמיים