4 תשובות
סרטן, סוכרת..
כמובן שבולמיה ואנורקסיה
כמובן שבולמיה ואנורקסיה
בולמיה
הקאות, וחוסר רצון לאכול (או שפשוט האוכל יוצא בשניות מהגוף)
לפעמים זה גם גורמים נפשיים
הקאות, וחוסר רצון לאכול (או שפשוט האוכל יוצא בשניות מהגוף)
לפעמים זה גם גורמים נפשיים
דיכאון הנרקיסה
בולמיה=נוצר מבעיה נפשית או מלחץ חברתי ועוד כמה סיבות, מה שמוביל בסופו של דבר לאנורקסיה (בשלב מתקדם)
ואנורקסיה, לא שזה לא טוב זה גם מגעיל, אז בנות בבקשה מכן אל תגידו בחיים למצב של אנורקסיה, זה פשוט נוראי
ואנורקסיה, לא שזה לא טוב זה גם מגעיל, אז בנות בבקשה מכן אל תגידו בחיים למצב של אנורקסיה, זה פשוט נוראי
באותו הנושא: