10 תשובות
לכולם:/
כן. חבל שהן אבל מקיאות אתזה
ברור שיש, אבל הן מקיאות את זה בגלל רגשות אשם. נורא נורא.
לא, לאנורקסיות יש קיבה ממש קטנה הן לא מצליחות לאכול כימעט כלום וגם אם כן אז הן מקיאות את אותו.
לא לכולן, תלוי לאיזה.
כאלה שיש להן שילוב של אנורקסיה ובולימיה - כן.
כאלה שיש להן שילוב של אנורקסיה ובולימיה - כן.
כן.
כן ברור
לא לכולן. לי למשל לא היו עד כמה שזכור לי.
"מעריץ קין קאדשיאן" אתה טועה.
בולמיות מקיאות! אנורקסיות מרעיבות את עצמן.
בולמיות מקיאות! אנורקסיות מרעיבות את עצמן.
עונים בכירים למיניהם, אם אתם לא מבינים בנושא אל תענו!
באותו הנושא: