9 תשובות
יש לי מבטא צרפתי ם-ס
אין לי אמריקאי
אנונימי
לא יודעת למה אבל יוצא לי טבעי מבטא אמריקאי
אין לי בעיה עם המבטא האמריקאי
אני יודעת עוד כמה שפות ככה שזה די קל לי, ואני גם יודעת לעשות מבטאים בעברית של כל מיני שפות.
גם אם תלמדי ותשירי שירים באנגלית אולי המבטא שלך יהיה יותר טוב
אני בכך לא יודע אנגלית
לא קשה לי איתו, אני דוברת אנגלית מהבית אז יש לי מבטא במילא.
זה לא קשה כל כך.
אנגלי או אמריקאי?
אין לי מבטא אנגלי, אבל יש לי אמריקאי כבד כשאני מדברת אנגלית.
Aro
יש לי מבטא מעולה כי אני מדברת הרבה עם אנשים באנגלית ושרה הרבה שירים באנגלית וזה עוזר
נורא.