6 תשובות
ישבת על המקום הזה הרבה זמן? הנחת שם משהו כבד?
אם כן אז כנראה זה בגלל זה...
שואל השאלה:
לא, אני לא מפסיקה לבכות
אנונימית
תסביך של כל אשכנזיה
בטח שמת רגל על רגל עם עור חשוף.


אל תבכי ותסבכי את העניינים לפני שאת יודעת מה זה בכלל.. תראי אם זה עובר בדקות הקרובות, אם לא תלכי להורים שלך ותבקשי מהם לראות מה זה.
שואל השאלה:
לא לא תקשיבו זה נראה כמו עיגול אדום בעור אני מתחרפנת
אנונימית
ולעיגול הזה בדיוק התכוונתי. זה מה שקורה כשמניחים משהו, גם הכי קליל על הרגל. זה יכול להיות גם לא במודע.
שואל השאלה:
לא זה לא קשור לזה
אנונימית