6 תשובות
סדק זה לא שבע^ סדק זה כשיש כמו שריטה בעצם, אבל היא לא שבורה.
אני דיי בטוחה שעיקמת את הרגל בנפילה, זה יכול להיות גם קרע של רצועות, במקרה הקל נקע, במקרה הקשה סדק, לך לבדוק את זה.
אני דיי בטוחה שעיקמת את הרגל בנפילה, זה יכול להיות גם קרע של רצועות, במקרה הקל נקע, במקרה הקשה סדק, לך לבדוק את זה.
סדק זה לא שבר
שואל השאלה:
תודה לכולם
תודה לכולם
עדיף ללכת לרופא, זה יכול להיות נקע או סדק.
יוכל להיות כדאי שתלך לבדוק את זה וסדק זה שבר חח אבל אולי נקע..
תבדוק את זה ברופא די בטוח שלא
כי עם כן זה באמתת היה כואבב
כי עם כן זה באמתת היה כואבב
באותו הנושא: