12 תשובות
cookie monster
שואל השאלה:
אז מה אם עכשיו לא לילה
אנונימית
the sun is shining
דוד
וכמובן אותי.
snow angel
wallflower, the sun is shining
אחלה משתמשים עם תשובות מדהימות
-> אם אתם רואים את -> היי xd
אנונימי
אני, חוליו
אני- עד 1/2 בלילה נחשב?
את עצמי
לא רואה אף אחד כי אני יותר חיית בוקר xd
עכשיו לא לילה חח
מואה:p