14 תשובות
חור רגיל? לא כואב
זה לא עד כדי כך כואב
לא.
חור רגיל לא ככ:)
עשיתי בלי אקדח ולא מרגישים את זה בקושי
סתם שטות, מנסיון
כואב טיפונת.
בקטנה:)
לא אחי זה לא כואב זה שנייה ועובר
זה מדגדג חחnחח סתם אבל זה לא כואב בכלל
עשיתי וזה לא כואב
את רק מרגישה לשניה וזה עובר
את רק מרגישה לשניה וזה עובר
ממש לא
ממש ממש לא יש לי שני עגילים ואליקס בימין ואחד בשמאל זה לא כואב בכלל!
ממש בקטנה ותאמין לי שזה מניסיון
באותו הנושא: