15 תשובות
לא טוב: (
לחץ מטורף, אני אובססיבית לציונים והחודש הזה הולך להיות החודש הכי קשה כל השנה כי הוא הכי מפוצץ... בהצלחה לי: (
די מבואס חח
די מבאס, אבל יש לי טיול שנתי מיד אחרי זה אז..
לא מרגיש כלום. בטח כשאני אהיה בבית הספר אני ארגיש שעדיף חופש..
עייף..
סבבה דווקא, אני יודע שעוד חודשיים נגמר לגמרי בשבילי d:
עייפה וקצת מבואסת:/
מבואסת בטירוף אבל מתפשרת על זה שיש לי עוד חודש וחצי לחופש הגדול!
סבבה כי יש לי מחר טיול שנתי
מבאס, אבל גם את זה נשרוד ונעבור.
שיהיה כיף לראות את כל החברים וזה.. אבל יש הרבה מבחנים ובחנים, חומר חדש שאני לא מבינה. זה מלחיץ אותי.
באסה.. שוב לבד.
לחוצה
כל החודש הזה הולך להיות מפוצץ במבחנים הכי חשובים בשנה
כל החודש הזה הולך להיות מפוצץ במבחנים הכי חשובים בשנה
רע..
באותו הנושא: