15 תשובות
ביי שהיה לך חיים טובה ובהצלחה
שואל השאלה:
מישהו שכן חשוב לי איכשהו אבל עצבן אותי
אנונימית
אם הוא חשוב לך אז למה את רוצה לסיים איתו?
אנונימי
שואל השאלה:
כי הוא מתחיל לעצבן
אנונימית
אז תסנני וזהו נגמר תחסמי אפילו
שואל השאלה:
אבל אכפת לי ממה שהוא אומר
אנונימית
אזתקשיבי למה שהוא אומר רק אל תעני
תגידי לו שהוא מעצבן אותך ואם זה ימשיך ככה את לא רוצה להמשיך לדבר איתו
לא הבנתי. את אומרת שאת רוצה לדבר איתו והוא חשוב לך מצד שני לא לדבר איתו.. את מתוסבכת רצח חח
שואל השאלה:
לא מתוסבכת, פשוט עצבן אתה לא יודע את מה שהיה בשיחה נכון?
אנונימית
שאלת איך להבהיר למישהו שאת לא מעוניינת לדבר איתו, ענו לך ואז את אומרת משהו אחר. מה את מצפה שנגיד?
את רוצה לנתק איתו קשר-תחסמי אותו וזהו.
את לא רוצה-תמשיכי לדבר איתו.
אם הוא מעצבן אותך תגידי לו את זה ותראי איך הוא מגיב, לכי תדעי אולי הוא יפסיק ויבין מה הוא עשה לא בסדר?
התשובות שטוענות שאת צריכה לסנן הן בושה.
סינונים זו לא הדרך, במיוחד במצב בו הוא חשוב לך.
את תתחרטי על זה ובענק.
הדרך הטובה, האמיתית, והנכונה מוסרית, היא פשוט להסביר לו מה ולמה.
אל תהיי ילדותית, אם אכפת לך, תראי לו שאכפת לך, אני בטוח שזה ישפיע עליו.
תגידי לו שזה ביי לתמיד
גברים לא מבינים רמזים אז כדאי שתבינו את זה
חוץ מזה אין דבר טוב יותר מכנות..