4 תשובות
אוי.. התקשרתי אבל אמרתי בטעות וניתקתי..
ניסיתי לעבוד על מישהו שאני מתקשרת ואז לחצתי על חייג בטעות
שואל השאלה:
התקשרתי בטעות (חשבתי שקרה משהו בבית) למכבי אש והם באו מהר עם כל הציוד והכל לדירה, איזו פאדיחה זאת הייתה.
אנונימית
הורדתי פעם איזה אפליקציה שהיא פשוט חיוג מהיר לחובש או משהו, אבל לא ידעתי שזה זה, חשבתי שזאת האפליקציה שחברה שלי הראתה לי,
אז היה פשוט כפתור ענק כזה ולא ידעתי שכשאני לוחצת אני קוראת לחובש, אז לחצתי ופתאום מתקשר אליי מישהו ואומר "סליחה, זה החובש איפה מקרה החירום?" או משהו כזה, ואני כזה "שיט._."