3 תשובות
פרצופים? השאלה כאן איזה פרצופים?! ולמה אתה חושב ככה, מה עולה לך בראש, מה קרה
אולי זה רק בראש שלך
הרי הוא צריך אותך כלקוח ורוצה אפילו שתמליץ עליו הלאה
כך שאם לא יתייחס אלייך כראוי הוא עלול לאבד לקוח
מסכימה איתך חליפה, תמיד המעסיק כן רוצה להרוויח לקוח ולא להפסיד, ושתמליץ עליו, אני שנותנת שירות חייבת לשמר ת'לקוח, להיות אדיבה, ולא לגרום לחברה שתפסיד לקוח, להשתדל לתת את השירות הכי טוב גם אם זה לא לקראת הלקוח, גם אם לא היה נעים בשיחה עם הלקוח אסור לי לדבר איתו או לשדר שום דבר שאני לא סובלת אותו, להיות סבלנית ולסיים שיחה, תמיד בשיחה עלי לדבר יפה אדיבה, שירותית גם אם הלקוח מקלל אותי, ולא טוב לו לדבר איתי אסור לפגוע בו, כי זה הפסד לחברה, עלי לשמר איתו ושימליץ
בקצרה אולי יש לך מחשבות לו במקום, ושאתה לא אוהב לקבל שירות מהם, אני נתקלתי בלקוחות מכל הצבעים אין פריבילגיות כולם אחד המטרה הייתה לתת שירות טוב כדי לגרום ללקוח שישאר בחברה, גם אם לא טוב לי איתו