התחברות
הרשמה
ביימתי יב, באיזה חודש בערך אני אקבל את התעודת בגרות?
14 ביולי 2016, 09:18
בגרויות
מתי
ציונים
תעודת בגרות
2 תשובות
עוד הרבה זמן, חצי שנה+
ש
שַׁי - פרשתי
לוקח לפחות כמה חודשים.. תשאלי את ביה"ס הם יגידו לך בדיוק
א
אנונימוסית D=
באותו הנושא:
נולדתי בינואר ואני כבר בת 16 וחצי מתי בערך אקבל צו ראשון? ואמרו לי שינואר מתגייסים ממש איזה חודש אחרי יב' זה נכון?
מקבלים את התעודת בגרות ביום האחרון של יב?
כיתה יב, התעודת מחצית לא משפיעה על התעודת בגרות?
אני אהיה בת 16 וחצי בסוף יא זה אומר שאני אקבל צו ראשון בערך לפני יב?
אחרי כמה זמן בערך אחרי שעשיתי את הבגרות במתמטיקה 3 יחידות אני אקבל את הציון שלי?
אם אני אקבל בבגרות בכל המקצועות את הציון 60, אני אקבל תעודת בגרות?
נולדתי במרץ, אני בת 16 וכמה חודשים, מתי אני אקבל צו ראשון? (באיזה חודש בערך?)
שלום, לא מזמן סיימתי יב, מתי מקבלים את התעודת בגרות?
זה חובה לעשות את העבודה הזאת בבגרות חברתית בשביל לקבל את התעודת בגרות? כיתה יב
מה אני יכול לעשות אחרי שאני אקבל את התעודת הבגרות?
באיזה חודשים יש את הבגרויות חורף של יב?