3 תשובות
אני אוהבת יותר גלגליות בשורה זה גם מה שיש לי ואני יותר מסתדרת איתם ויותר כיף
שואל השאלה:
^תודה.. תענו בבקשה זה דחוף.
^תודה.. תענו בבקשה זה דחוף.
אנונימית
למתחילים אבל ממש מאפס עדיף את הגלגליות בצדדים.
אם את מבינה ורכבת פעם בגלגליות, גלגיות בשורה הרבה יותר טוב, נוח וכיף
אם את מבינה ורכבת פעם בגלגליות, גלגיות בשורה הרבה יותר טוב, נוח וכיף
באותו הנושא: