3 תשובות
אני אוהבת יותר גלגליות בשורה זה גם מה שיש לי ואני יותר מסתדרת איתם ויותר כיף
שואל השאלה:
^תודה.. תענו בבקשה זה דחוף.
אנונימית
למתחילים אבל ממש מאפס עדיף את הגלגליות בצדדים.
אם את מבינה ורכבת פעם בגלגליות, גלגיות בשורה הרבה יותר טוב, נוח וכיף
באותו הנושא: