7 תשובות
אני אבל לא הכול יבין אבל חלק :)
זו לא שפת האם שלי, אך אני 5 יחידות באנגלית ויודע מצוין.
אני
אני 5 יחידות באנגלית
אני לא ישמח ללמוד ;)
אני לא דוברת אנגלית אבל אני 5 יחל מואץ דוברים, ואני יודעת לקרוא אנגלית מחוברת ואני גם כותבת ככה
אנונימית
אנגלית בסיסית כן
אנונימי
באותו הנושא: