7 תשובות
לא יודע עד כמה אני יוכל לעזור אבל תצטרכי ייעוץ עזרה מילולית אני פה.
בכל מקרה אולי תעודדי בזה שתדעי שתמיד יהיה טוב אם תחשבי חיובי ותחפשי בכל דבר את הדבר הכי טוב!
מה קרה?
רק שתדעי, לא משנה כמה קשה לך כרגע, יכול להיות שבעתיד תחשבי על זה ותגידי "אני כל כך גאה שיצאתי מזה", זו לא בושה לבקש עזרה, לבקש כתף תומכת ממישהו, לבקש ייעוץ.
בשביל זה סטיפס קיים, בשביל זה יש פסיכולוגים, בשביל זה יש קבוצות תמיכה.
אשמח אם תסבירי (אפילו בקצרה) ממה הדבר נובע, מוזמנת אפילו בפרטי.
Aro
שואל השאלה:
aro דיברתי איתך בעבר על זה... ואגב אני כן מבקשת עזרה אבל מזניחים אותי
.. וכשנמצאים לבד במערכה נשאבים לדבר יותר...
אנונימית
היי יקירה,
בהחלט אשמח לנסות לעזור לך ואני שמחה שבחרת לבקש.
נשמע שאת מרגישה מוצפת ואולי אפילו כבר לא בשליטה כל כך על חייך.. ונשמע שהמחיר שזה גובה ממך הוא תשישות ותחושה של חוסר אונים, התמוטטות..
אני יכולה להזדהות עם התחושה מצד אחד. אני חושבת שכמעט כולם עוברים בשלב כלשהו תקופות סוערות בחיים.. גם אני. העזרה החיצונית הזאת ממישהו שכרגע לא עובר את אותה תקופה, ויכול לשמש כ"גב חזק", מאוד נחוצה ותומכת.
מצד שני אני לא את, אני לא יודעת מה את עוברת והחוויה שלך היא לגמרי אינדיבידואלית, לכן אני לא אתיימר להזדהות איתך לחלוטין ולחלוק איתך את הרגשות שלך... :)
אני רוצה לנסות להושיט לך יד ולעזור בתקופה המאתגרת הזו שאת עוברת, להזמין אותך לצ'אט שבאתר סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), שם תוכלי לדבר עם מתנדב או מתנדבת בעילום שם ולשתף אותם במה שתבחרי. אני חושבת ששיחה עם אחד המתנדבים שלנו יכולה אולי להקל עליך מעט, לעזור לך לפרוק ולשחרר קצת לחץ מהסיר...
שלך,
מתנדבת סה"ר
היי,
לכולם יש תקופות יותר/פחות קלות
המטרה היא להוציא את המיטב מהחיים
יש בך כוחות והצלחות וגם יש הורים ואנשים שאוהבים אותך ופה צריך להיות ה "עוגן" שלך
גם ניסיון החיים שולח לך רמזים עבים כיצד עליך לפעול במצבים שונים
ספורט כל יום ויוגה עוזרים, ואף פרחי באך בהתאמה אישית (המרצדס של הרסקיו)
תפילות בקול רם וקריאת תהילים גם עוזרים
לשים מוזיקה רגועה ולרשום על דף פתרונות לקושי גם טוב
את תמיד יכולה להיות יותר ספציפית ויותר מאשמח לנסות ולעזור

תרגישי טוב יקרה
שואל השאלה:
חליפה, זו הבעיה, שאין לי אף אחד שעוזר לי ההורים שלי, (אם הם בכלל ראויים להקרא הורים), לא רק שהם גרמו לי למצב הזה, הם גם מחמירים לי את זה, אין לי למי לפנות אני ממש לבד בעולם, אני מתחננת למשפחה שיעזרו לי, אחיות שלי לא אכפת להם ממני, ההורים שלי בורחים ממני ורק עושים לי יותר נזק ובינתיים אני תקועה חצי שנה בבית בלי יכולת לצאת.. אני רק בוכה, פגעתי בראיה שלי, בשמיעה שלי ובכלל בבריאות שלי... אני ממש חייבת עזרה לפני שמרוב ייאוש אפגע בעצמי ואני לא יודעת איך להשיג אותה..
אנונימית
כמה דברים יקרה:
-תראי דבר מעניין שכאשר את תשתני אז גם הסובבים אותך ישתנו (במקרה הזה ההורים והמשפחה)-תבדקי אותי
-תפילות בקול וקריאת תהילים מאוד חזק
-הכי חזק וזה מתוזכר בזוהר הקדוש כסגולה שעובדת במיליון אחוז!-- זה לעשות התבודדות של 30 דק' כל יום ובזמן הזה להודות לבורא על מה שקשה לך, יש להתרכז בנושא 1 בלבד, ושזה יעשה אך ורק ממקום של אמונה ושמחה (ולא ממקום של כעס ולא ממקום של לרצות לקבל)--- הרב שלום ארוש נותן דוגמאות מעלפות כאלה על כאלה שהיה להם קשיים ויצאו מהם בספר "שעריו בתודה", שזה ספר עבודה מעשי לחלוטין שמטרתו לעזור לשנות את המצב
-חוץ מזה תקיפי עצמך בכאלה שיתרמו לך ויפרגנו לך
-תהי תמיד בעשיה (אי עשייה זה אחד הדברים שמביאים לבאסה רצינית), תראו שגם אם קשה לך ואת עושה את תרגישי הרבה יותר טוב אח"כ
-אכילת כרוב לבן מרגיעה
-לואיסה גם מרגיעה
-אוכל בריא גם ישפיע
-תחשבי איזה חלום יש לך בקדימה של הראש ותלכי להשיג אותו

בהצלחה יקרה