7 תשובות
זה סבבה לגמרי. בהצלחה מחר (או שזה היום כבר)! :)
לא חושבת שיצחקו עליך אם תשב לבד זה בסדר גמור
גם אם חברה שלי תתחנן אליי אני לא אשב לידה כל שנה אני יושבת לבד הכי טוב לפי דעתי ^-^
תשב לבד ותעשה מה שבא לך ובהצלחה xd
אני תמיד יושבת לבד ואם מעשהו רק אומר לי משהו אני ישר אני פשוט קמה ואומרת עלוב אל תדבר אליי והולכת
זה תלוי תמיד טוב להכיר חברים חדשים תיהיה פתוח חופשי זרום אבל אם לא מתאים לך תחתוך אל תכפה על עצמך דברים שלא נוחים לך
גם אני ככה אבל זה יותר מסובך.. אל תדאג בסוף זה הכי כיף ותמיד יש יותר מקום רק תתפוס מקום טוב בהצלחה:)
לא.. אכפת לך לשלוח לי הודעה?
אחינו תן כיף גם אני הולכת לשבת מחר לבד! נתפלל שלא יתקעו אותי עם המוזרים של הכיתה.-.