4 תשובות
יש טיפה יותר טחינה. ועוד דבר חסר פחמימה תוסיפי לחם או דגן לסלט או לידו
נחמד.. עדיף פחות טחינה
זה מצויין.
טחינה זה מאוד בריא.
טחינה זה מאוד בריא.
בסד גמור. אולי קצת פחות טחינה להבא. (מומלץ כף אם ממש חסר אז 2) בתאבון!
באותו הנושא: