3 תשובות
לומדים קצת חומר לבגרות. אבל בי'-י"ב זה יהיה רמה אחרת לגמרי במבחינת הכמות חומר
אנונימי
בעיקר את הבסיס של הדברים לבגרות
מניסיון
כן