2 תשובות
אם אתם שונים ולא מדברים אז למה את מנסה בכלל.. לא יקרה כלום אם אין תקשורת
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו כן מדברים, ברשתות חברתיות והכל. והוא תמיד זה שמתחיל את השיחה אבל מה לעשות, אנחנו אוהבים דברים שונים לגמרי..
אנחנו כן מדברים, ברשתות חברתיות והכל. והוא תמיד זה שמתחיל את השיחה אבל מה לעשות, אנחנו אוהבים דברים שונים לגמרי..
אנונימית
באותו הנושא: