6 תשובות
תגידי להם מה שכתבת פה
שאת לא מרגישה טוב ושאת לא תפספסי כלום אם לא תגיעי
בידיוק מה שכתבת כאן. זה נשמע הסבר הגיוני ביותר. אם לא תתנחמי שיש עוד יום אחד חופש של מספר ימים עוד מעט ימי לימודים וחפש שלמכמעט שבועיים..


~ xoxo gossip girl ~
שואל השאלה:
אמרתי להם והם אמרו לי תקחי כדור בבוקר וזה יעבור אני לא יודעת מה להגיד להם
אנונימית
שואל השאלה:
אמא שלי יודעת מתי אני צריכה לקבל ככה שזה לא מסתדר...
אנונימית
חח תשתמשי בnlp זה הכי קל תומרי להם שאת לא מרגישה טוב ושיש לך בחילה ואז תומרי שגם ככה אין מחר שיעורים חשובים אלה בעיקר רבי מלל (אם זה לא מספיק לך את יכולה להקריא להם את המערכת, בעיקר אם היא הולכת ככה: של"ח שעתיים, תושבע, היסטוריה זה יכניס להם פרופורציות) ולאחר מכן תגידי שזה לא ישפיע לטווח הארוך.. ^-^