39 תשובות
תיאור מושלם שלי בבית ספר._.
תיארת אותי,
הקטע הנורא הוא שאני שונאת להשתתף בשיעור ומכל הילדים שכן אוהבים להשתתף המורה תמיד תפנה אליי בכוונה -.-
הקטע הנורא הוא שאני שונאת להשתתף בשיעור ומכל הילדים שכן אוהבים להשתתף המורה תמיד תפנה אליי בכוונה -.-
אנונימית
אני
אנונימית
לא אני
אני כזאת וכבר ילדים שאלו אותי "למה את כל כך שקטה?"
"את יודעת בכלל לדבר?"
למה אתם כל כך מפגרים? -_-
"את יודעת בכלל לדבר?"
למה אתם כל כך מפגרים? -_-
Xנונימית
היי :)
אנונימית
אני
אנונימי
כל כך אני זה מביך כבר כולם אצלי מדברים ואני היחידה שלא מסוגלת אפילו להצביע בשיעור אני חסרת ביטחון ברמות
אנונימית
אני בקושי מדברת בכיתה עם הילדים אבל משתתפת הרבה בשעורים
וואי כל כך אני ככה
נחמד לדעת שאני לא היחידה חח נעצתי
נחמד לדעת שאני לא היחידה חח נעצתי
אנונימית
אני לא שקטה ואני די מראה נוכחות, אבל אני לא משתתפת בשיעורים או מדברת עם המורים.
אני! אני לא כזה מדברת בשיעורים אבל כל הידידים שלי והחברות שלי שכבר פתוחים אליי יודעים שאני ממש לא שקטה!
אנונימית
אני הייתי
אנונימית
אני^^
אני!
כל כך אני זה מביך כולם מדברים ופתוחים ואני היחידה שלא מצליחה להצביע בשיעור אני חסרת ביטחון ברמות
כל כך אני זה מביך כולם מדברים ופתוחים ואני היחידה שלא מצליחה להצביע בשיעור אני חסרת ביטחון ברמות
בדיוק אני
אניי
אניי!
כולם כזה מדברים ועושים רעש ומסתובבים לילדים אחרים ורק אני לא עושה רעש ויושבת במקום.. ואני כזה חושבת "על מה יש לדבר ".
כולם כזה מדברים ועושים רעש ומסתובבים לילדים אחרים ורק אני לא עושה רעש ויושבת במקום.. ואני כזה חושבת "על מה יש לדבר ".
אני ;ׂ9
זאת אני!.
* את מדברת?
את יודעת לדבר?
למה את לא מדברת? *
^ כל כך מעצבן
* את מדברת?
את יודעת לדבר?
למה את לא מדברת? *
^ כל כך מעצבן
אני ובסוף מורידים לי בתעודה על זה תמיד -_-
לא אני..
אני
בול אני עד כיתה ח' ואז הבנתי שהעולם הזה דפוק והתחלתי לשים ז*ן.
אנונימי
פעם הייתי כזאת ועכשיו אני טיפה יותר משוחררת אבל עדיין שקטה יחסית
תיאור מושלם של עצמי
ככה גם אני
ככה גם אני
חח אני ככה..
אנונימי
אני.
פעם מורה שאלה אותי אם אני בכלל יודעת לדבר ואמרה לי להגיד משהו.
אז עניתי לה "משהו" xd
פעם מורה שאלה אותי אם אני בכלל יודעת לדבר ואמרה לי להגיד משהו.
אז עניתי לה "משהו" xd
אני
אנונימית
אנשים צריכים להבין שיש אנשים שלא אוהבים לדבר והם שקטים כי הם בוחרים בזה לא כולם חייבים להיות אותו דבר
אנונימית
אני.
פעם אמרתי משהו בקול בכיתה וילד אחד אמר לי "אה את מדברת?"
פעם אמרתי משהו בקול בכיתה וילד אחד אמר לי "אה את מדברת?"
אני לא משתתפת בשיעורים לא ביגלל שאנלא יודעת כי אנלא מרגישה צורך ולדבר וזה עם חברים אז כן מלא
אני שקטה, אבל בזמן האחרון התחלתי להישתתף יותר בשיעורים
אני:)
ידיד טוב שלי הוא השקט של הכיתה.
אני כזאת ולפעמים פשוט שואלים אותי אם אני יודעת לדבר ושנה שעברה פעם אחת עניתי בכיתה ופשוט התחילו לשאול של מי הקול הזה או עם שומעים אותי מדברת עם חברים וכאלה או בטלפון אז הכיתה בהלם מזה שאני כן יכולה לדברxd
אני.. ולעיתים נדירות מאוד כשאני משתתפת כל הכיתה מסתובבת להסתכל עלי בהפתעה.
אני לא השקטה של הכיתה, יש עוד איזה שבע ילדים יותר שקטים ממני אבל אני לא נוטה להפריע כ"כ בשיעור אני מצביעה ביום לימודים שלם במקסימום 10 פעמים וגם כשאני מדברת עם חברות שלי אני עושה את זה בלחש כדי לא להפריע לשאר הכיתה ללמוד.
אנונימית
באותו הנושא: