התחברות
הרשמה
למה מי שלא משתתף בשיעור נחשב שקט או ביישן? מה זה הדבר הזה?
11 בנובמבר 2016, 12:57
בטחון עצמי
ביטחון עצמי
נושאים לשיחה
שאלות ותשובות
2 תשובות
כי בדרך כלל זה מישהו שקט או ביישן...
d
dak173
לא בכלל לא
I
IN MY BLOOD.
באותו הנושא:
מה דבר הכי מוזר שעשיתם משיעמום בשיעור?
דברים שרק ביישנים יבינו?
ספרו דברים מפדחים שקרו לכם בשיעור ספורט?
דברים שרק ביישנים יבינו?
דברים שרק ביישנים יבינו? אני אתחיל
מה הדבר הכי מצחיק שמורה אמר/ה או עשתה בשיעור אצלכם?
דברים שרק ביישנים יבינו?
עבודות לאנשים ביישנים - אילו עבודות מתאימות לאנשים ביישנים שקשה להם לדבר עם אנשים?
אם לקחתי שיעור כפול בנהיגה זה נחשב שעשיתי 2 שיעורים או רק 1?
אני ביישן לדבר עם בנות ברחוב שאני לא מכיר, אבל אני רוצה לארוז אומץ לדבר איתן, כי אני לא אוהב להיות ביישן, מה לעשות שיהיה לי אומץ להתחיל איתם ואיך?
יש דבר כזה בן אדם מופנם, ביישן וחסר ביטחון שיש לו הרבה חברים?