2 תשובות
the poet called the poem count that day lost because she felt very strongly that a day not spent doing something worthwhile or kind is wasted
כי אם לא עשית מעשה נחמד או מעשה שגרם למישהו יום טוב, או לפחות מבט חם ונעים היום שלך כביכול הוא יום אבוד.
באותו הנושא: