4 תשובות
זה לא רק באייפון יש לי samsung galaxy j7 ושאני לוחצת על כפתור כיבוי כמה שניות זה עושה לי וידיאו
זה רק לאייפון זה משהו בהגדרות שכשאת לוחצת על הכפתור אז משהו ממשיך ללחוץ עליו במקומך... תחפשי בהגדרות
זה תלוי אם יש לך אייפון
חח השאלה שלי;) את יכולה ללחוץ על הכפתור הגברה או הנמכה (עם ככה כותבים) או שמישהו יצלם.
באותו הנושא: