4 תשובות
בדרך כלל מקבלים החזר מהשולח.. תצלם את הפריט איך שהוא הגיע אליך ותשלח תמונות למוכר.
.. פעם קיבלתי תכשיט קרמיקה שבור.. אולי בדאר זרקו אותו מלא. אבל גם המוכר לא השקיע באריזה ראויה ולכן זה קרה. ולא שילמתי עליו שקל: (
.. פעם קיבלתי תכשיט קרמיקה שבור.. אולי בדאר זרקו אותו מלא. אבל גם המוכר לא השקיע באריזה ראויה ולכן זה קרה. ולא שילמתי עליו שקל: (
שואל השאלה:
היי, ומה המוכר מפסיד העניין או שהדואר במדינה שלו יזכו אותו? אגב זה לא קנייה דרך חנות מקוונת כמו איביי למשל, אלא מישהו שאיתרתי ויצרתי אתו קשר.. אבל כן שלמתי עם פייפאל..
ואני קצת חושש להגיד למוכר שהמוצר שהוא שלח לי נשבר בקטנה במהלך המשלוח ובגלל זה עכשיו הוא מפסיד מהעסקה, ויכול להיות שהוא לא ירצה יותר לשלוח לישראל או מחוץ לגבולות מדינתו.
אנא ממך תמשיכי להגיב לי
ותודה כמובן
היי, ומה המוכר מפסיד העניין או שהדואר במדינה שלו יזכו אותו? אגב זה לא קנייה דרך חנות מקוונת כמו איביי למשל, אלא מישהו שאיתרתי ויצרתי אתו קשר.. אבל כן שלמתי עם פייפאל..
ואני קצת חושש להגיד למוכר שהמוצר שהוא שלח לי נשבר בקטנה במהלך המשלוח ובגלל זה עכשיו הוא מפסיד מהעסקה, ויכול להיות שהוא לא ירצה יותר לשלוח לישראל או מחוץ לגבולות מדינתו.
אנא ממך תמשיכי להגיב לי
ותודה כמובן
אנונימי
אני מבינה אותך.. אני לא יודעת על מיקרים שדאר ישראל שילם על הנזק. יתכן וזה אפשרי..
אם הפריט עלה הרבה אז חבל שתצא בהפסדים.. ואם אתה עדיין מעוניין שהוא ימשיך לישלוח לך והבעיה באריזה לקויה אז הוא חייב לדעת את זה ולארוז בצורה יסודית.
אם הפריט עלה הרבה אז חבל שתצא בהפסדים.. ואם אתה עדיין מעוניין שהוא ימשיך לישלוח לך והבעיה באריזה לקויה אז הוא חייב לדעת את זה ולארוז בצורה יסודית.
כן, יש הרבה אנשים שדיווחו שקיבלו החזר הוצאות או פיצוי
באותו הנושא: