3 תשובות
שואל השאלה:
השאלה זה לבחור אחד ולענות מדוע
אנונימית
וואלה נראלי שכן ורק מסיבה אחת.. ג'וינט שם יעיף לך תתחת
אנונימי
לא, כי אין שם מספיק תנאים שמתאימים לחיים,
כדור הארץ זה המקום היחיד שאפשר לחיות בו אני חושבת..