3 תשובות
כי כנראה הוא לא בעינין, זה שהוא אוהב אותך חושב עליך וכו לא אומר שהוא רוצה אותך בתור חברה אלה רק ידידה.. אל תפתחי ציפיות עד שאת לא רואה התקדמות זה ממש יכאב לך, תמשיכי לנסות אבל אל תגזימי כי זה גם יוכל להרחיק אותו ממך
המון בהצלחה!
המון בהצלחה!
יכול להיות שהוא לא בעיניין/ לא רוצה לפגוע ולהרוס את הקשר שלכם או שהוא פשוט מתבייש כי הוא נכבד אותך
שואל השאלה:
אבל זה לא שאני לא רומזת לו פה ושם ונותנת לו סימנים שאני בקטע והוא בכל זאת ממשיך עם זה וקורא לי בשמות חיבה (מה שלא קרה קודם לכן) ומדבר איתי המון, אפילו שמתי לב שהוא עשה סטוק עלי... אני באמת לא יודעת כבר מה לחשוב, אני רוצה אותו ואם הוא לא בעניין אז למה הוא ממשיך לפגוע בי? הוא לא דפוק, הוא יודע שאני מאוהבת בו.
אבל זה לא שאני לא רומזת לו פה ושם ונותנת לו סימנים שאני בקטע והוא בכל זאת ממשיך עם זה וקורא לי בשמות חיבה (מה שלא קרה קודם לכן) ומדבר איתי המון, אפילו שמתי לב שהוא עשה סטוק עלי... אני באמת לא יודעת כבר מה לחשוב, אני רוצה אותו ואם הוא לא בעניין אז למה הוא ממשיך לפגוע בי? הוא לא דפוק, הוא יודע שאני מאוהבת בו.
אנונימית
באותו הנושא: