6 תשובות
תחשבי על זה שכלום לא נשאר לנצח אבל אנחנו עושים הכול כדי להנות מהרגעים הקטנים האלה כי זאת המטרה
אולי לא יישאר לנצח.
אבל יוכל להשפיע על העתיד.
טכנית את צודקת, אבל מה לעשות, נדפקת, את בן אנוש ויש לך צרכים טבעיים שאת לא יכולה להתעלות עליהם בהיותך בת אנוש.
כי את רק בת אנוש.
דווקא בגלל זה.
אם משהו היה נצחי, מה הדחף היה להשיג אותו? לא היה חשש שיגמר, שיחלוף, שיאבד או שידעך.
זה שזה לא נשאר לנצח נותן חלון של זמן מוגבל שבוא אפשר להנות מאותו הדבר, אז למה לא לנצל את הזמן שיש?
שואל השאלה:
כי יש דברים שאני כן רוצה שישארו לנצח
אנונימית
לצערנו אי אפשר לשנות את העובדה שאף דבר לא נצחי, מה שאפשר זה לאחוז בזמן שכן יש ולנצל אותו עד תומו.