12 תשובות
די כבר עם האהבה הזו זה סתם שקר שבגללו אתה רק בוכה וכואב\:
לדעתי לא, אולי הוא עסוק ויענה לך עוד מעט.
זה קרה לי מלא
הקראשית שלי סיננה מלא אבל לא ויתרתי אבל ירדתי מהקטע שלה בגלל שהיא נמרחת על מישהו אבל בכל זאת אל תוותרי תנסי שוב מאוחר יותר
הקראשית שלי סיננה מלא אבל לא ויתרתי אבל ירדתי מהקטע שלה בגלל שהיא נמרחת על מישהו אבל בכל זאת אל תוותרי תנסי שוב מאוחר יותר
שואל השאלה:
הוא דיבר עם ידידה שלי, העלה לסטורי והוא פאקינג עדיין מחובר.
אוי זה עצוב.-.
הוא דיבר עם ידידה שלי, העלה לסטורי והוא פאקינג עדיין מחובר.
אוי זה עצוב.-.
אנונימית
לא נורא זה יעבור שוב תנסי מאוחר יותר
ממתי בוכים בגלל בן?
יש עוד מלא כמוהו
שיתקדם
יש עוד מלא כמוהו
שיתקדם
מה יעזור לבכות
לבכות לא יעזור בכלום.
מקסימום, אם הוא לא יענה לך בשעה הקרובה תשלחי לו עוד הודעה.
מקסימום, אם הוא לא יענה לך בשעה הקרובה תשלחי לו עוד הודעה.
לא לבכות גם חיי האהבה שלי בתחת
חיים שלי הכל טוב! אני אומרת בואו נפתח
מועדון של כל אלה שהקראש לא שם עליהן
ובסוף הם עוד יתחננו להיכנס למועדון
מועדון של כל אלה שהקראש לא שם עליהן
ובסוף הם עוד יתחננו להיכנס למועדון
מתי לבכות לול
סתם סתם אל תבכי צחקתי כי זה מצחיק שאת חושבת שאת צריכה לבכות בגלל זה אל תבכי אולי פשוט קרה לו משהו חס וחלילה ואין לו כוח לענות
סתם סתם אל תבכי צחקתי כי זה מצחיק שאת חושבת שאת צריכה לבכות בגלל זה אל תבכי אולי פשוט קרה לו משהו חס וחלילה ואין לו כוח לענות
תעיפי את הבן זונה מאיזה גג
באותו הנושא: