6 תשובות
נורמאלי לחלוטין, זה אומר שהטיפול עובד, תאמיני לי עברתי הרבה כאלו.
כן. תקפידי לשים אותם כי לי נשבר הקיבוע בגלל זה והאורטודנט לא היה מוכן להדביק לי קיבוע חדש
לא זה בגלל ההתרגלות לפלטה
עוד יום יומיים זה יעבור. אם לא תפני לאורטודנט :)
גם לי יש פלטה והיא כאבה לי לכמה ימים בשיניים אבל לא קרה כלום והשיניים לא זזות אז אני מניחה שזה נורמאלי...
לא זזו**
באותו הנושא: