4 תשובות
הזרימה תיהיה הרבה יותר חלשה, אבל עדיין יהיה קצת דם. כדאי מאוד לשים כדי שלא יהיה לא נעים..
תלוי כמה ימים יש לך מחזור.. אם יש לך 6 ימים וזה היום האחרון אז יצא לך קצת אבל תשימי פד גם עם אחוז ספיגה נמוך.. כי יוצא.. אבל אם יש לך בד''כ חמישה ימים אז לא צריך לשים כלום ביום השישי..
לא משנה כמה דם יצא לך, אבל אם יצא לך יראו אותו בכל מקרה את חייבת לשים פד!
ביום השישי את יכולה לשים תחתונית דקה.. מגן תחתון ולא תחבושת. (:
באותו הנושא: