6 תשובות
את יפה לדעתו
אולי בפעם ההיא הוא הסתכל הרבה, וזה לא ברור למה, אבל עכשיו, הוא מסתכל רגיל, כי בטח הוא מעביר עיניים על כול האנשים באוטובוס, כולל עליך..
אוליי כן ברור, כי אוליי את יפה, אבל הוא לא עשה עם זה כלום, פשוט רק נהנה ללהסתכל..
אני לא באה להגיד פה משהו אבל יכול להיות שהוא לא הסתכל עליך מהסיבות שאת חושבת... יכול להיות שהיה לך משהו בשיער, או שסתם היית מוכרת לו, או לא יודעת מה... זה שהוא הסתכל עליך לא עכשיו אומר בטוח שהוא חושב שאת יפה
שואל השאלה:
בשני המקרים היה לי משהו בשיער? בלי להשוויץ יש לי שיער יפה (חלק ארוך שטני) אז זה לא שהוא הסתכל על זה בגלל משהו שהיה לי בשיער...
אנונימית
מה נתפסת על זה זה היה דוגמה.. התכוונתי אולי כאילו סתם הוא ראה משהו אצלך