7 תשובות
תסבירי לה שלעומת רוב השכבה שלך הציונים של ממש טובים. חוץ מזה באמת שהציונים שלך טובים. 80 ומעלה זה ממש ממש טוב. תסבירי לה שאין לה מה לכעוס עליך והציונים שלך טובים מאוד.
שואל השאלה:
אני כיתת מופת והחומר קשה רצח והיא עדיין לא גאה בי...
אנונימית
שואל השאלה:
ואלה היו מבחני מפמר.. וזה עוד יותר קשהה!
אנונימית
היא מנסה שיהיה לך למה לשאוף. וכנראה היא יודעת מה היכולות שלך והיא מנסה לעשות ככה שתשאפי להכי גבוהה.
בסך הכל זה בשבילך לא בשבילה תחרשי את לא תתחרטי תגיעי למקומות גבוהים.
נראה לי כל אמא מודעת ליכולות של הילדים שלה.
את בעצמך צריכה לשאוף להצטיינות אמא שלך רק מנסה לדחוף אותך לכיוון הזה למרות שהיא לא עטשה את זה בצורה הכי טובה.
את לא צריכה להשוות אותך לבנות אחרות כי זה אינדבדואלי
יש אחת שמקבלת 89 וזה בינוני אצלה, ואחרתי ש89 זה הכי גבוה שיש.
כנראה את מסוגלת ליותר ואמא שלך רוצה שתשאפי גבוה יותר ולא תסתפקי בזה אם יש לך את היכולת.
אל תקחי את זה ברע זה ציונים בסדר גמור אבל עם עוד מאמץ בטוח תקבלי יותר (:
תקשיבי הכי חשוב שזה יבוא ממך.
החשיבות הזאצ ללמוד ולשאוף ליותר.
הגישה הזאת של לשאוף ליותר תלווה אותך בצבא, בעבודה, עם חיי החברה שלך, בחוגים שלך (למשל תבחרי ריקוד... את תשאפי ליותר להיות יותר טובה בזה)
הכי חשוב זה להבין שמוטלת אליך אחריות למרות שאת עדיין לא הכי מבינה למה הכוונה, מוטלת עליך אחריות מכיתה א'.
את לומדת בשביל עצמך לא בשביל להרצות אחרים. מה שכן את יכולה להפגין קצת יותר רצינות ולרדוף אחרי המורים שייתנו לך מבחנים חוזרים או עבודות הגשה לתיקון המבחנים, אם את רואה שאת מקבלת ציון 86 תפני למורה ותשאלי במה טעית ומה אליך לשפר בפעם הבאה. מה החולשות שלך מלמדות אליך במה את צריכה יותר להתמקד, תכתבי לך הדף.
תארגני לעצמך לו"ז (ככה שתיהיה מאורגנת יותר.
למשל, את מגיעה הביתה, יש לך מבחן בעוד כמה ימים מארגנת לעצמך לוז, מ3-5 לומדת היסטוריה ומ5-6 יש לך הפסקה מ6-9 לומדת למתמטיקה)
את צריכה לשנות את הגישה שלך לדברים תאמיני לי זה ילווה אותך לכל החיים.
והכי חשוב תתרכזי בעצמך אך ורק בעצמך אל תסתכלי על אותן הבנות, כי זאת לא דוגמה.
אני מבינה שאת מקנאה בהן אבל הן יקנאו בך כשתעבדתי בהייטק או תתעסקי בתחומי החלל בישראל תפתחי תרופה נגד מחלה כלשהי.

*השכלה, זה בשביל להעשיר את הידע שלך להרחיב את האופקים, מבחנים בשביל לבדוק את הידע ששלך. הציונים רק מעודדים אותך ללמוד יותר.*
"מפמר היה קשה"-
אני מודה שגם לי קשה אני במסגרת צבאית ויש מקצועות שבחיין לא למדתי, מקודם רציתי להיות רופאה וכשנחספתי לכל הידע הזה והתעמקנו בחומר הבנתי כמה שזה מעניין זה שינה לי את המבט על החיים.
תתאמצי בשביל עצמך. כי ללמוד זה חשוב.
את מבשלת לעצמך היום מה שאצ הולכת לאכול מחר.