3 תשובות
אני לא מבינה בדקויות, אבל להתאמן כל יום זה לא בריא לגוף שלך.
את צריכה לקחת יום/יומיים בשבוע של מנוחה, זה לא טוב.
זה נשמע המון! שעתיים וחצי זה אפילו יותר מדיי. אני עשיתי פחות וראיתי תוצאות תוך חטדש אז אני מאמינה שאת שבועים וחצי ככה
בתור אחד שמבין בדברים האלה, זה בולשיט ורדי מזה.
לכל אחד יש משקל, סיבולת, הרגשת קושי וקצב שיפור משל עצמם, לכל אחד יש את הקצב שלו.
כשכואבים את כל התרגילים האלה, זה להציב עובדה לכולם פשוט.
מה שאת צריכה זה פשוט לעשות פעילות גופנית, כזה פשוט.
את צריכה להשקיע במה שאת רוצה לשפר.
כושר? תרוצי.
חיטוב? תעשי תרגילים.
מומלץ לפחות שעה בדיוק, ולא לעבוד על אותם התרגילים יום אחרי יום.
(למשל, יום כושר יום תרגילים)
תעשי את זה כמה שיותר, כמה שאת מסוגלת בקצב שטוב לך ותהני ממנו, ואל תביאי את עצמך למצב של אובר - תשישות.
אם התרגילים האלה, יש אפשרות שאו שזה יהיה קל מדי ולא יעזור, או קשה מדי ולא יעזור + יגרום לפציעה.

אז באמת, בתור אחד שמתאמן כבר 7 שים - זה בולשיט.