5 תשובות
אני על וואיי פיי של בזק בבית
ולאחרונה עברתי להוט מובייל ובהתחלה זה היה ממש גרוע אבל עכשיו טיפטיפה השתפר
(אבל עדיין לא מעולה כמו פלאפון)
ולאחרונה עברתי להוט מובייל ובהתחלה זה היה ממש גרוע אבל עכשיו טיפטיפה השתפר
(אבל עדיין לא מעולה כמו פלאפון)
כן הם ממש מעפנים, אני החלפתי אותם
אנונימית
גם כשאני הייתי בהוט מובייל כל הזמן היה לי בעיה עם האינטרנט והרבה פעמים זה לא עבד.
תנסי אולי להתקשר לחברה אם זה נמשך לך הרבה זמן.
יכול להיות שנגמרה לך החבילה?
תנסי אולי להתקשר לחברה אם זה נמשך לך הרבה זמן.
יכול להיות שנגמרה לך החבילה?
שואל השאלה:
החבילה שלי התחדשה לפני יומיים שבהם הייתי בכלל בwi-fi
החבילה שלי התחדשה לפני יומיים שבהם הייתי בכלל בwi-fi
אז לפי דעתי תתקשרי אליהם ותגידי להם שהחבילה התחדשה לפני יומיים ובכל זאת האינטרנט לא עובד לך.
באותו הנושא: