11 תשובות
מה?
תגידי תודה ותנצלי כל רגע שיש לך
תגידי תודה ותנצלי כל רגע שיש לך
שואל השאלה:
מה להגיד תודה שאני אשתחרר בגיל 100? אני כבר בת 18 ו 7 חודשים אני אתגייס רק בגיל 19 ו 3 חודשים וגם האריכו את השירות לבנות לשנתיים ו 4 ויכול להיות שיש לי שנת קבע.. אוף:/
וכל החברות שלי כבר בצבא כולם מדברים על זה וכל כך רציתי גם
מה להגיד תודה שאני אשתחרר בגיל 100? אני כבר בת 18 ו 7 חודשים אני אתגייס רק בגיל 19 ו 3 חודשים וגם האריכו את השירות לבנות לשנתיים ו 4 ויכול להיות שיש לי שנת קבע.. אוף:/
וכל החברות שלי כבר בצבא כולם מדברים על זה וכל כך רציתי גם
אנונימית
וואי מבינה אותך זה מבאס ממש אבל זה בטוח נעשה לטובתך כי הכל לטובה לכי תדעי מה היה קורה אם היית מתגייסת ביום ההוא.
שואל השאלה:
התפטרתי בגלל הצבא לא יודעת אם אני אמצא משהו.. ולהיות עם משפחה וחברות זה לא ממש יכול להתמשש כי החברות בצבא והמשפחה מרוחקת..
התפטרתי בגלל הצבא לא יודעת אם אני אמצא משהו.. ולהיות עם משפחה וחברות זה לא ממש יכול להתמשש כי החברות בצבא והמשפחה מרוחקת..
אנונימית
שלחי להם ערעור
תתקשרי 1111 ותשאלי איך את עושה את זה.
תקשיבי 7 חודשים זה ממש משמעותי
את תתבאסי על זה רצח אחרי זה
תתקשרי 1111 ותשאלי איך את עושה את זה.
תקשיבי 7 חודשים זה ממש משמעותי
את תתבאסי על זה רצח אחרי זה
דברי עם העבודה ותסבירי להם את המצב.
תחשבי על זה שלא תהי עם מדים בחום הזה, תתעודדי כל העקבה לטובה
שואל השאלה:
זה מחשבה מטופשת שאני לא אהיה על מדים בחום הזה.. זה לא שבקיץ פתאום אני אשתחרר מהצבא.. אם אתקשר למיטב זה יעזור? מה אני אמורה לבקש בכלל?
זה מחשבה מטופשת שאני לא אהיה על מדים בחום הזה.. זה לא שבקיץ פתאום אני אשתחרר מהצבא.. אם אתקשר למיטב זה יעזור? מה אני אמורה לבקש בכלל?
אנונימית
למה את מתגייסת למהה.. גם ככה תלכי לכלא אם את הורגת מחבל אז...
אנונימית
תעבדי ותרוויחי כסף :)
אחרי שתשתחררי הכסף הזה מאוד יעזור לך, בנוסף לכסף שתקבלי מענק מהצבא
אחרי שתשתחררי הכסף הזה מאוד יעזור לך, בנוסף לכסף שתקבלי מענק מהצבא
היי (:
אני מבין את התחושה שלך לגמרי וזה ממש לא נעים אבל אם כבר זה המצב אז בואי נראה איך אנחנו מתמודדים איתו ונהיה בטוחים שגם זה לטובה!
לשרת בצבא תוכלי גם לשרת כל החיים שלך אם רק תבחרי.
ואם כבר זה המצב אז בואי ננצל אותו למטרות טובות
בשבעת החודשים האלו את יכולה לעשות משהו משמעותי לא פחות משירות בצה"ל
אני ממליץ לך לבדוק אפשרות של חצי שנת שירות במד"א או במשטרה וכיבוי וכו'..
או אולי אפילו ללכת למכינה קדם צבאית ואם לא זה אז התנדבות כלשהי למען הקהילה
זה יכול לעזור לך באמת להשתפר וללמוד המון ולקבל סיפוק אדיר בידיעה שעשית טוב לאחרים בלי הרבה תמורה
וזה יכול ממש לעזור לך ולקדם אותך
ממליץ בחום זה שווה כל רגע
תשמרי על עצמך ועל חיוך ענק ושיהיה לך המון המון המון בהצלחה! (:
אני מבין את התחושה שלך לגמרי וזה ממש לא נעים אבל אם כבר זה המצב אז בואי נראה איך אנחנו מתמודדים איתו ונהיה בטוחים שגם זה לטובה!
לשרת בצבא תוכלי גם לשרת כל החיים שלך אם רק תבחרי.
ואם כבר זה המצב אז בואי ננצל אותו למטרות טובות
בשבעת החודשים האלו את יכולה לעשות משהו משמעותי לא פחות משירות בצה"ל
אני ממליץ לך לבדוק אפשרות של חצי שנת שירות במד"א או במשטרה וכיבוי וכו'..
או אולי אפילו ללכת למכינה קדם צבאית ואם לא זה אז התנדבות כלשהי למען הקהילה
זה יכול לעזור לך באמת להשתפר וללמוד המון ולקבל סיפוק אדיר בידיעה שעשית טוב לאחרים בלי הרבה תמורה
וזה יכול ממש לעזור לך ולקדם אותך
ממליץ בחום זה שווה כל רגע
תשמרי על עצמך ועל חיוך ענק ושיהיה לך המון המון המון בהצלחה! (:
באותו הנושא: