התחברות
הרשמה
הי''ב מחר באים לקחת תעודות כמו כל הבית ספר או שהם קיבלו בטקס סיום?
19 ביוני 2012, 23:03
בית ספר
תעודות
תשובה אחת
י"ב לא מקבלים כבר תעודות הם קיבלו בטקס סיום תעודת 12 שנות לימוד
מ
מאיווווווווש
באותו הנושא:
היום קיבלנו תעודות.. איך התעודה שלי? כיתה ט'
מה קרה שכולם קיבלו היום תעודות? הם לא היו צריכים לקבל ממזמן?
מתי מחלקים אצלכם בבית ספר תעודות מחצית?
יש פה מישהו שלא עשה בדרך בגרות בספורט ובכל זאת קיבל תעודת בגרות?
תגידו, מחלקים בבתי ספר שלכם תעודות הצטיינות וכאלה או שפשוט רושמים בתעודה?
אז קיבלנו תעודות
מי קיבל היום תעודות?
מי מקבל היום תעודות? הרוב קיבלו כבר או לא?
מחר אני עושה שיעור נהיגה ראשון, אני צריכה לקחת איתי תעודת זהות ואת כל הטפסים האלה?
יש מישהו שלא עשה מחויבות אישית בכלל, וקיבל תעודת בגרות?
רגע, מקבלים תעודת זהות מבית הספר? אם אני לומדת בחינוך ביתי איך אקבל תעודת זהות?