התחברות
הרשמה
כשיש לכם דפדפת אתם כותבים בשתי הצדדים או כל פעם בדף אחד?
4 בספטמבר 2017, 20:59
דפים
כתיבה
3 תשובות
דף אחד
ה
הכריש$
דף אחד
Q
Q
כשאני רוצה לחסוך אז אני כותבת על שני הצדדים
Dushenka
באותו הנושא:
שמתי לב שלהרבה אנשים כותבים שיש להם צבע ירוק שיש שאלות כאלה בסטיפס, אנשים...
רק אנשים שאוהבים לעזור, תיגעו עם הלשון בלחי בצד הפנימי (בתוך הפה ) תמששו טוב טוב עם הלשון את הלחיים הפנימיות, ותגידו האם בשתי הצדדים שווה או שמורגש משהו בצד אחד יותר?
אתם כותבים/מציירים כל יום או רק כשיש לכם השראה?
איך כותבים באנגלית 'לקלל זה לא הצד החזק שלי'?
למה לעזאזל מתחילים מחברות מתמטיקה מצד ימין אם כותבים מצד שמאל?!
פעם נכנסתם לאתר, אכלתם ואז דפדפתם בשאלות והייתה שאלה מגעילה שגרמה לכם להתחרט שאכלתם?
תגידו אני חדשה פה, ואני לא הבנתי מה זה הפרחים האלו שיש בצד כשמישהו כותב ונגיד יש לו 500 פרחים מה זה אומר ואיך משיגים?
איזה צד זה הפנדציט (איך שלא כותבים את זה) ומה התסמינים לזה ואיך מגלים..?
איך כותבים באנגלית מתקן? כמו אלה שיש בסופרלנד
איך כותבים תיק צד באנגלית?
מאיזה צד כותבים בס"ד?