היתה לכם פעם שיחה עם מישהו או מישהי והרגשתם שאתם צריכים לתחזק את השיחה?
והאם אתם חושבים שזה עניין של זמן?אני לא מדברת בקטע רומנטי אלא חברי או מישהו בן גליכם פחות או יותר שהכרתם,זה פשוט מתסכל שאת מדברת משתפת והצד השני רק מגיב ומהנהן ואני לא חושבת שאני בחורה שמדברת יותר מדי ברמה של חופרת,אבל אני בהחלט מנסה ליצור קשר עם אנשים שאיתי רוב היום,ולהעביר את הזמן בנעימות...