6 תשובות
שאלה טובה, לא ידוע
אני איתך...
"עם שאינו יודע את עברו, ההווה שלו דל ועתידו לוט בערפל"
רבים לפנייך התלוננו על הבגרות בהיסטוריה וכנראה שעוד רבים אחרייך. בגיל הזה קשה להבין ששיעור היסטוריה הוא בין השיעורים הכי חשובים בבית הספר, אבל זאת האמת.
רבים לפנייך התלוננו על הבגרות בהיסטוריה וכנראה שעוד רבים אחרייך. בגיל הזה קשה להבין ששיעור היסטוריה הוא בין השיעורים הכי חשובים בבית הספר, אבל זאת האמת.
אני כל כך מסכימה איתך
גם ככה אחרי יומיים לא זוכרים כלום
סתם משננים בשביל לעבור את המבחן המידע הזה לא באמת יתרום בכלום..
אני בכללי חושבת שיש דברים הרבה יותר חשובים מהנושאים האלה שכן צריך ללמוד במקום לבזבז על זה את הזמן
כמו גיאוגרפיה ומורשת זה הרבה יותר חשוב מקהילות ימי הביניים וכל השטויות האלה
גם ככה אחרי יומיים לא זוכרים כלום
סתם משננים בשביל לעבור את המבחן המידע הזה לא באמת יתרום בכלום..
אני בכללי חושבת שיש דברים הרבה יותר חשובים מהנושאים האלה שכן צריך ללמוד במקום לבזבז על זה את הזמן
כמו גיאוגרפיה ומורשת זה הרבה יותר חשוב מקהילות ימי הביניים וכל השטויות האלה
מסכים
אני גם כיתה יא'.
זה חיים לא חיים, לחסור החמש הביתה, לאכול, לנוח קצת, להכין שיעורי בית ולדבר אולי קצת עם חברים ולישון. אין זמן לכלום.
ועוד יש מבחנים ואת המעורבות וסיכומים מחרפנים בהיסטוריה ותנ"ך. שלא לדבר שהרבה מיותרים ובמקום תנ"ך וספרות יכולנו ללמוד חינוך פיננסי וכלכלה...
תקשיבי, אני לא יכול להגיד שמי שאין לו בגרות לא מצליח. אבל את חייבת להיות מאוד מאוד טובה בתחום מסוים. כי בסופו של דבר מי שמצליח בחיים זה מי שהוא הכי טוב בתחום שלו, לא משנה מה זה.
אם את לא בטוחה מה את רוצה לעשות, או רוצה לפתוח אופצייה ללכת לאוניברסיטה בעתיד לאיזשהו מקצוע מדעי, האופציה שאת נמצאת בה כרגע זה המירב שמערכת החינוך שלנו מציעה.
אני גם כיתה יא'.
זה חיים לא חיים, לחסור החמש הביתה, לאכול, לנוח קצת, להכין שיעורי בית ולדבר אולי קצת עם חברים ולישון. אין זמן לכלום.
ועוד יש מבחנים ואת המעורבות וסיכומים מחרפנים בהיסטוריה ותנ"ך. שלא לדבר שהרבה מיותרים ובמקום תנ"ך וספרות יכולנו ללמוד חינוך פיננסי וכלכלה...
תקשיבי, אני לא יכול להגיד שמי שאין לו בגרות לא מצליח. אבל את חייבת להיות מאוד מאוד טובה בתחום מסוים. כי בסופו של דבר מי שמצליח בחיים זה מי שהוא הכי טוב בתחום שלו, לא משנה מה זה.
אם את לא בטוחה מה את רוצה לעשות, או רוצה לפתוח אופצייה ללכת לאוניברסיטה בעתיד לאיזשהו מקצוע מדעי, האופציה שאת נמצאת בה כרגע זה המירב שמערכת החינוך שלנו מציעה.
אם תבחני דג שיטפס על עץ, הוא לעולם יחשוב שהוא טיפש - אלברט איינשטיין.
בית ספר לא בוחן ידע, הוא בוחן יכולת זיכרון. לא אכפת למשרד החינוך כמה את באמת יודעת. מה גם שיצירתיות מונעים מאיתנו. בכל המבחנים של לכתוב שעה נגיד תמיד אמרו לנו לא לכתוב דווקא מה שאנחנו חושבים אלא לכתוב מה שיהיה לנו לכתוב עליו. יש הרבה דברים מטומטמים במשרד החינוך, אבל אין מה לעשות.
הנה סרטון שיסביר יותר טוב:
בית ספר לא בוחן ידע, הוא בוחן יכולת זיכרון. לא אכפת למשרד החינוך כמה את באמת יודעת. מה גם שיצירתיות מונעים מאיתנו. בכל המבחנים של לכתוב שעה נגיד תמיד אמרו לנו לא לכתוב דווקא מה שאנחנו חושבים אלא לכתוב מה שיהיה לנו לכתוב עליו. יש הרבה דברים מטומטמים במשרד החינוך, אבל אין מה לעשות.
הנה סרטון שיסביר יותר טוב:
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: