5 תשובות
אני
אנונימית
אני לא, אבל אולי פשוט תעברי בצפר?
כן זה לא פשוט והכל אבל אולי שמה תיפתחי יותר ויהיה לך יער טוב מבחינה חברתית
גם אני
מה דעתך לנסות להתחבר לאנשים שם?
גם אני.
באותו הנושא: