כואב לי ככ אני לא מסוגלת יותר להתמודד עם ההפרעת אגילה המחורבנת שלי
אני במשקל תקין, נכנסתי לאנורקסיה בטעות מדיאטה שהשתלשלה לצמצום מוגזם של אכילה בשילוב עם ספורט ומוגזם (כן יש דבר כזה אנורקסיה במשקל תקין תפתחו אנורקסיה לא טיפוסית בגוגל) ירדתי 14 קילו ואז נתקעתי על 53 קילו. התחלתי טיפולים במקביל והחלטתי לפני שבוע לקחת אותם ברצינות. החלטתי שנמאס לי לגווע ולפנטז על דברים טעימים. והיום נשקלתי, עליתי 3 וחצי קילו. כל מה שעשיתי היה ללכת לפי התפריט שלה וכבר 3 וחצי.. בכמה זה יעצר? ב60 קילו? הזעתי דם בכיתי סבלתי (וכמובן שהכל בתמימות כי הייתי בטוחה שזו הדרך הבריאה) במשך חודשים ועכשיו אני חייבת לזרוק הכל כדי לקבל שוב מחזור ואני בכלל אוכלת בכח מכריחה את עצמי כואב לי ככ אני פשוט רוצה למות.