התחברות
הרשמה
אצל הספר אמא של ילדה מהכיתה עובדת שם ותמיד נחמדים אליי יותר מדי. זה בגלל זה?
4 בדצמבר 2017, 17:51
כיתה
ילדים
מבטים
תשובה אחת
אם האמא של הילדה מהכיתה מכירה אותך טוב יכול להיות, אבל כנראה שהם סתם אנשים נחמדים (:
S
Sleepy
באותו הנושא:
אמא שלי רעה אליי מאוד, לספר את זה לעובדת סוציאלית?
נכון זה מפדח שאני עובדת במלצרות ופתאום באמצע ילד, מהכיתה שלי רואה אותי וצוחק על הלבוש שלי ומספר יום אחרי לכולם איפה אני עובדת כדי לבוא לצחוק?
אמא שלי התחילה לעבוד בסופר ויש שמה ילדה מהכיתה שלי שעובדת שם. אני מתבייש שהן עובדות ביחד, יש לי סיבה להתבייש?
איך זה שלילדה המגעילה יש יותר חברים ויותר זכויות מאשר לילדה הנחמדה והיפה? מדובר על חברה שלי ועל עוד ילדה מגעילה מהכיתה..
תגיכו אם אני עובדת אצל אמא שלי ומרוויחה 50 שקל לשעה זה נקרא באמת לעבוד?
ניפרדתי מילד אחד, ואני עדיין אוהבת אותו והוא אמר שממחר נדבר על זה, ניפרדתי ממנו בגלל שהוא יותר מדי מדבר ומתחבר לבנות בגלל זה מה להגיד לו מכדי שהוא יחזור אליי?
מתנה נחמדה לאמא שהתחזקה מבחינה דתית (לא יותר מדי)
העובדה שהמשפחה תמיד מקבלת את שם המשפחה של הגבר זה בגלל השוביניזם שאפיין תתרבויות פעם?
ילד מהכיתה שלי ואני קבענו לעשות עבודה ואז ילדה בקשה שהיא תעשה איתי הוא אמר טוב ומאז הוא לא נחמד זה בגלל זה?
איך להבדיל בין ילדה שפשוט נחמדה אליי לילדה שמעוניית בי כי אני נמצא במצב שאני לא יודע עם היא מעוניינת בי או ססתם מאוד נחמדה אליי ותמיד עושה לי שלוםמומדברות איתי?.
אם שמתי מסכת פנים לאקנה והיא שורפת (לא יותר מדי, קצת) זה אומר שהיא עובדת?