התחברות הרשמה

אפשר להיות בדיכאון ודיסתימיה בו זמנית, או שזה לא הגיוני?

29 בדצמבר 2017, 11:01
דיכאוןסימפטומיםרגשות    
2 תשובות
הגיוני, זה נקרא דיכאון כפול.
A
Aro
זה אפשרי, קוראים לזה דיכאון כפול - דיכאון מג'ורי יחד עם דיסתימיה.
קישורים מצורפים:
  • -
  • -
w
winter is coming
באותו הנושא:
זה הגיוני לאהוב 2 ילדים בו זמנית?
אפשרי להיות מאוהבת ב2 בנים בו זמנית או שזה מוזר?
הגיוני להיות אדם אדיש ורגיש בו זמנית?
אני מלא בסטרס ודיכאון דיסתימי (דיסתימיה) ואני צריך עזרה.
זה הגיוני להיות אדם אמוציונאלי ואפטי בו זמנית?
אני אוהבת מישהו אבל בו זמנית יש לי גם קצת רגשות לאקס זה הגיוני?
זה הגיוני שאני מאוהבת בו ומקנאה בו, בו זמנית?
זה הגיוני שבן יתאהב ב5 בנות בו זמנית?
מי שחולה בדיסתימיה או בדיכאון קליני וכאלה צריך לקחת כדורים כדי להעביר את המחלה?