4 תשובות
לא.
בסך הכל מבחן, אם אני אצליח אז יאיי לי, ואם לא אז למי אכפת.
בסך הכל מבחן, אם אני אצליח אז יאיי לי, ואם לא אז למי אכפת.
שוקולד תמיד מרגיע אותי:-)
שואל השאלה:
לא יודעת למה אבל אני תמיד נלחצת ממבחנים במתמטיקה... מפחדת להיכשל... יש לכם רעיונות איך לא להילחץ?
לא יודעת למה אבל אני תמיד נלחצת ממבחנים במתמטיקה... מפחדת להיכשל... יש לכם רעיונות איך לא להילחץ?
אנונימית
לא, זה רק מבחן. אם לא ילך, בפעם הבאה ילך טוב יותר.
באותו הנושא: