4 תשובות
לא.
בסך הכל מבחן, אם אני אצליח אז יאיי לי, ואם לא אז למי אכפת.
שוקולד תמיד מרגיע אותי:-)
שואל השאלה:
לא יודעת למה אבל אני תמיד נלחצת ממבחנים במתמטיקה... מפחדת להיכשל... יש לכם רעיונות איך לא להילחץ?
אנונימית
לא, זה רק מבחן. אם לא ילך, בפעם הבאה ילך טוב יותר.