2 תשובות
את יכולה לשלוח לי את השיר בפרטי כדי שאדע איך להגיב ולהבין למה הם צחקו בכלל
דבר ראשון, אלו לא חברים, לצחוק על אומנות של בן אדם זה גועל נפש וחוסר כבוד לפי דעתי. דבר שני, הם אנשים שלא יודעים להעריך ולפרגן.. ואין לך הרבה מה לעשות חוץ מלהמשיך לעשות מה שאת אוהבת!
באותו הנושא: