4 תשובות
1. אל תשפוט ככה ישר, אולי יש לו בעיה כולשהי, אולי זה בגלל לחץ חברתי כולשהו או חרדות חברתיות שיש לו, אתה הרי לא באמת יכול לדעת מה עובר על החיים שלו באמת.
2. כן זה לא יפה מצידו שהוא עשה אתזה הוא היה צריך להגיד לך לפחות תודה
3. לא נורא לפחות אתה יודע ושלם עם עצמך שעשית מעשה טוב שניסית לעזור לו לפחות
כן. הזוי.
אבל תזכור שיש אנשים שבמצבים כאלה הם רק מנסים להתגונן אז זה כנראה מה שקרה.
שואל השאלה:
אבל לזרוק על הפרצוף שלי טוש מול כולם זה משפיל
לא רואה סיבה
תקשיב זה קורה מלא...
זה קרה לי גם שניסיתי לעזור למישהי
ההגנה שלהם (של הילדים שעוברים בריונות או אלימות) היא ההתקפה... תנסה להבין מה קורה ואל תשפוט ישר :)
אנונימית