3 תשובות
אהבתי את החלק שמיחזרת שאלה
אנונימי
הוא כנראה מוטרד ומתוסכל מהבריונות שהוא עובר וזו ההגנה העצמית שלו, כי כנראה הוא חשב שאתה גם מנסה לתקוף אותו.
זה קרה לי עם ילדה אחת שנה שעברה, אמנם ריחמתי עליה אבל גם התעצבנתי כי חשבתי שזו כפיות טובה.
זה קרה לי עם ילדה אחת שנה שעברה, אמנם ריחמתי עליה אבל גם התעצבנתי כי חשבתי שזו כפיות טובה.
שואל השאלה:
הוא לא ילד שעובר בריונות
פים אחת מישהו עשה לו את זה
הוא לא ילד שעובר בריונות
פים אחת מישהו עשה לו את זה
באותו הנושא: